Banka Haberleri Sitesine Hoşgeldin Bakıcı!

Sağ Üst Bölümde Bulunan Menülerden Oyun İle İlgili Erişimlere Başlayabilirsin.

Öğrenmek İstediğin Bir Şeyler Varsa "Buraya" Tıklayabilirsin.


B2B ÖDEMELERİNDE YENİ DİJİTAL ARAÇLAR


Teknolojideki ilerlemeler ve işletmeden işletmeye (B2B) ödemelerde “tüketiciye” yönelik bir itme, sağlayıcıların her zamankinden daha fazla dijital araç sunmasına neden oluyor. Son yıllarda ticari ödemeler pazarında çok sayıda yeni ortaklık ve tescilli ürün lansmanı gözlenmiştir; bunların çoğu otomasyonu artırmak ve manuel süreçleri azaltmak için tasarlanmıştır. Bankalar, ağlar ve fintech kuruluşları, B2B ödemelerinde kalıcı kalan yüksek sayıda çeki yerinden etmek için birlikte çalışıyorlar.

Şekil 1'de gösterildiği gibi, ticari ödeme ürün yatırımı en belirgin sanal kartlar ve hesaplar ödenebilir /alacak otomasyonu ile ilgilidir. Ticari kartların en hızlı büyüyen segmenti olan sanal kartlar, sağlayıcıların B2B ödemelerindeki çeklerin yaygınlığını azaltmaya yardımcı olmak için araştırdığı önemli bir cadde gibi görünüyor. Sanal kart araçları, son kullanıcı kuruluşlarına yönelik ödemeleri kolaylaştırmak için tasarlanan daha geniş hesaplara aktarılabilir/alacak otomasyon çözümlerine giderek daha fazla gömülü hale gelmektedir. Sanal kartların faydaları - artan kontrol, azaltılmış dolandırıcılık, geliştirilmiş görünürlük, indirim fırsatları vb. İyi belgelenmiştir ve sanal kartların elektronik faturalama ve ödeme uygulama hizmetleriyle eşleştirilmesi, bir kuruluşun ödenecek hesapları ve alacak hesapları için önemli bir değer oluşturabilir bölümler.

Resim 1: Sanayi yatırımları çeşitli kategorilere girer

Kaynak: Aksanlık araştırması ve kamuya açık bilgilerin analizi. Daha büyük görüntülemek için simgesine tıklayın/dokunun.
Ödeme teknolojisinin ötesinde, kullanıcı arayüzü geliştirmeleri ile müşteri deneyimini geliştirmek için önemli yatırımlar yapılmıştır. Sağlayıcılar, çevrimiçi sohbet botları, dijital asistanlar, online ödeme etkinliğine çevrimiçi erişim ve diğer tüketici benzeri işlevsellik B2B ödeme çözümlerine eklenerek B2B ödeme sürecini mümkün olduğunca dijitalleştirmeye çalışıyorlar. Dijital çağda büyüyen genç profesyoneller yönetim pozisyonlarına ilerlemeye devam ettikçe, B2B ödeme deneyiminin tüketici ödemesini yansıtması giderek daha önemli hale geliyor. Sağlayıcılar, kuruluşlar ve müşterileri için ödemeyi (örn. mevcut kredi, son işlemler, ödeme son tarihleri) ve tahsilat faaliyetlerini görüntülemek için çevrimiçi portallar oluşturmaktadır. Bu portallar daha sezgisel hale geliyor, panolar, grafikler ve temel eğilimler genellikle ana sayfada yer alıyor.

B2B ödemelerinin karmaşık doğası ve çeklerin yüksek nüfuz etmesi nedeniyle, B2B ödeme sürecini tam olarak otomatikleştirmek zor olacaktır. Bununla birlikte, pazardaki sağlayıcılar iş başında zorlar ve son kullanıcı kuruluşlarının kullanabildiği araçların çoğu bunu yapmak için tasarlanmıştır.


Devamını Gör...

Site İçi Dolaşım


  • Ana Sayfa
  • Blog
  • Yardım
  • Ödeme
  • Kullanıcı Paneli

  • Server Durumu

  • Site Durumu: Aktif
  • Kayıt Durumu: Açık
  • Sohbet Durumu: Aktif
  • Aktif Oyuncu Sayısı: 0 Oyuncu

  • Oyun Bilgileri

  • Beslenme Miktarı: 591977 Adet
  • İlgilenme Miktarı: 699959 Adet
  • Eğlence Miktarı: 699959 Adet
  • Sizlere Daha İyi Hizmet Verebilmek İçin Çerezlerinizi Kullanmaktayız. Gizlilik Politikası